Sunday, October 12, 2008

Bekas Ketua Puteri Cawangan Taman Sejahtera Kini Menerajui Puteri Bahagian Padang Serai

Taniah kepada bekas Ketua Puteri UMNO Cawangan Taman Sejahtera Puan Faezah bte Haji Pear Muhamad.

Ucapan taniah tersebut diucapkan kerana beliau telah dilantik dengan sebulat suara oleh perwakilan Puteri Bahagian untuk menerajui Sayap Puteri UMNO Bahagian Padang Serai bagi sessi 2008-2012. Puteri Bahagian Padang Serai bermesyuarat pada hari Jumaat lalu (10/10/2008) di Kulim Golf Resort, Kulim Hi-Tech.



















Dengan perlantikan tersebut ini menyambungkan lagi kesinambungan legasi dan kecemerlangan UMNO Cawangan Taman Sejahtera di peringkat Bahagian Padang Serai.



Pada mesyurat Puteri Bahagian tersebut, Puteri Padang Serai telah sebulat suara mencalonkan Datin Ismalina Bte Ismail (PENGERUSI BIRO KEAHLIAN PUTERI UMNO) untuk jawatan Ketua Puteri UMNO Malaysia. Untuk jawatan Naib Ketua Puteri UMNO Malaysia, Puteri UMNO Bahagian Padang Serai mencalunkan Puan Shahanim bte Modh Yusof (Ketua Puteri Kedah)

(Komen Cabai Melaka: Agaknya rezeki anak kandungan Faezah dan syabas kepada Puteri UMNO yg telah berkempen melalui internet. Inilah yang kita mahu. Banyak anak muda di luar sana tu mendapat maklumat melalui internet sbb depa malas baca paper dan suka terperuk dalam rumah sambil main internet)