Tuesday, January 6, 2009

PAS Perak ikut telunjuk DAP


Kerajaan Negeri Perak makin celaru.Belum habis kemarahan orang Melayu dengan sikap MB Perak yang berat sebelah kepada kaum pemakan babi, kini satu lagi tindakannya membuatkan orang Perak terutamanya Melayu mengeluarkan perkataan "celaka MB" kepada beliau.




Menurut Utusan Malaysia, 5hb Januari 2009, 700 buah premis tadika KEMAS di Perak diarah tutup oleh kerajaan negeri dan kira-kira 13000 murid tadika akan terjejas dan ramai guru KEMAS yang mungkin kehilangan perkerjaan.

Tindakan ini jelas sangat kejam yang menjadi kronologi kepada pemerintahan zalim Pak Nizar si anjing DAP ini ke atas Melayu Perak.Ini jelas menunjukan bahawa kerajaan Perak dan Pakatan Rakyat amat tidak prihatin kepada kesejahteraan rakyat malahan hanya memikirkan kebusukan hati mereka kepada Barisan Nasional.











Seteruk-teruk BN sekalipun, semasa pemerintahannya di Perak dan kini di negeri-negeri lain, tidak pernah mereka meminta supaya tadika PASTI milik PAS ditutup.Jesteru, Menteri Pembangunan Luar Bandar dan Wilayah TS Muhammad Muhd Taib telah mengeluarkan kenyataan bahawa Pak Nizar dan kerajaan negeri sangat KEJAM!.


Semoga Allah akan memberi balasan setimpal kepada Nizar dan kawan2 lanunnya itu. Kekejaman mereka ini pasti akan mendapat balasan satu hari nanti.Melayu Perak, sedarlah.. tahun 2009 kini kita sudah hilang tanah dan tadika KEMAS, nanti sehingga 2013, apa lagi yang tinggal buat kita semua?

Persoalannya: Siapa yg sebenarnya berkuasa di Perak?