Monday, February 15, 2010

NG Sue Lim Buat Laporan Bohong, Mabuk dan Mengaku Kawan Baik Khir Toyo



Dari Pisau.net
"Saya kawan baik Khir Toyo," kata Ng Sue Lim ketika orang ramai mula berkumpul melihat insiden kemalangan membabitkan kereta pacuan empat rodanya dengan sebuah motosikal di Seksyen 7 Shah Alam.


Sambil mencangkupkan jari kelingking kedua-dua tangan beliau sekali lagi meyakinkan orang ramai di sekeliling bahawa beliau kawan baik khir toyo dan minta tidak dipengapakan. Selain itu beliau turut membebel beliau kenal Menteri Besar, EXCO dan Polis.Ketika itu tidak siapa pun yang tahu beliau merupakan ADUN Sekinchan yang baru beberapa bulan lalu membuat fitnah kononnya Khir Toyo mempunyai rumah bernilai
RM 24 juta.


Jika mereka mengenalinya ketika itu mungkin ia menjadi bahan tertawa terbaik malam itu atau mungkin juga beliau dibelasah ketika itu sahaja kerana cuba berbohong.MabukSaksi-saksi yang ada pada malam tersebut sungguh marah dan hampir memukul beliau jika tidak diselamatkan oleh anggota polis yang hadir kemudiannya. Mereka marah setelah melihat seorang pemandu yang kelihatan mabuk melanggar seorang penunggang motosikal secara semberono.

Anak muda tersebut sedang terlentang di atas jalan dengan dipangku oleh seorang saksi. Darah dikatakan memancut keluar dari kepala mangsa biar pun cuba ditekup dengan tangan oleh seorang orang awam.

Menurut seorang lagi saksi pula beliau melihat Ng Sue Lim sempat kencing di tepi jalan sebelum bercakap dengan mereka. Nafas beliau juga berbau arak yang sangat kuat. Ini menguatkan lagi andaian bahawa beliau berada di dalam keadaan mabuk.

Laporan Bohong
Selangordaily juga difahamkan Ng Sue Lim membuat laporan bohong kepada Polis. Beliau menyatakan bahawa kereta beliau terbabas melanggar pembahagi jalan sebelum melanggar penunggang motosikal tersebut.Bagaimanapun berdasarkan kenyataan beberapa saksi, kami percaya Ng Sue Lim melanggar motosikal tersebut dari belakang sebelum melanggar pembahagi jalan di sebelah kanannya.


Dia minta kebenaran untuk Teoh Beng Hock, tapi siapa nak minta keadilan untuk budak Melayu yang dia langgar lari semasa dalam keadaan mabuk tu? Siapa nak tolong? Ronnie Liu?
Sekarang kita menuntut keadilan ke atas pelajar UiTM, Mohamad Bakri Mohd. Bazli.Khabarnya sejak semalam Ng Sue Lim beberapa kali kelihatan di hospital bagi meminta keluarga mangsa membuat penyelesaian di luar.Ng Sue Lim juga dikatakan cuba menghubungi beberapa saksi bagi menutup kes ini. Kami dimaklumkan terdapat rakaman selepas kejadian dan Ng Sue Lim cuba membayar orang yang merakam sebanyak RM 5, 000 agar tidak memberi rakaman tersebut kepada orang lain.
Sesiapa yang bersengkongkol dengan ADUN Sekinchan ini untuk menutup kejadian ini ingatlah bahawa anak bangsa Melayu sedang dilanyak oleh DAP di Selangor. Lihatlah apa yang Ng Sue Lim buat kepada peniaga Melayu di Sungai Besar.SelangorDaily

Komen Pisau: mana MB Selangor Khalid GAGAP,Mana Khalid James Samad??Mana adun adun haprak Selangor? Oh terlupa,mangsa adalah MELAYU, apa perlunya untuk membela mangsa,fikirkan jika yang dilanggar adalah bangsa cina atau india,sudah pasti muka seperti Ronnie Liau atau Xavier akan turun memberi bantuan kewangan ekspress kepada mangsa.

Inilah contoh betapa kamu Melayu yang mengundi pakatan haprak jelas hanya dilayan sebagai bangsat tukang gantung bendera dan tukang sorak buat chauvanist DAP .Melayu Selangor 2nd Class, tak pun no class at all..Murahnya batang tubuh melayu selangor