Sunday, November 23, 2008

Terbukti: Majlis Hari Raya ADUN Lunas tak dapat sambutan



Terbukti: Majlis Hari Raya ADUN Lunas tak dapat sambutan..tak percaya tengok gambar dari webiste ni. Yg ramai mai bukannya orang Melayu....Deevapalee kut?? PR13 ni, YB Radhi akan bungkus tikaq dan balik ke Jitra!!


Ait??? Kerusi lebih ramai dari orang?




Kompem! Majlis tak dapat sambutan orang-orang Lunas. Masalah ni!!


Luahan YB Lunas: Prestasi saya memang membosankan. "Saya mengakui tidak banyak perubahan yang telah saya lakukan kepada negeri Kedah dan kawasan Lunas dalam jangka masa 6 bulan yang lepas".


Berjanjilah lagi YB...janji tinggal janji...mana dia negara kebajikan yg YB dan parti YB janjikan?? Habuk pun tarak!


Dipetik dari laman YB Lunas:


Salam sejahtera dan selamat datang ke blog saya yang tidak sebeberapa ini...Mungkin bagi sesetengah orang kesibukan tidak boleh dijadikan alasan untuk tidak melakukan sesuatu, saya setuju tetapi bagi saya "kesibukan untuk rakyat" adalah keutamaan saya.


Apabila diumumkan menang pada pilihanraya yang lepas saya telah berjanji kepada diri saya sendiri untuk meneruskan perjuangan untuk rakyat bagi menjamin kesinambungan perjuangan rakyat.


Saya sedar dan insaf bahawa kemenangan saya pada pilihanraya yang lepas adalah kerana rakyat mahukan perubahan, perubahan daripada pemimpin yang pentingkan diri sendiri kepada pemimpin yang mengutamakan rakyat.


Sesungguhnya yang pasti dan wajib kita yakini adalah Allah SWT mengizinkan perubahan pemerintahan di Kedah ini berlaku...Allahu 'alam bissawab.


Sekarang sudah melampaui 6 bulan saya menjadi salah seorang Pentadbir Negeri Kedah dan wakil kepada rakyat di kawasan Lunas. Saya mengakui tidak banyak perubahan yang telah saya lakukan kepada negeri Kedah dan kawasan Lunas dalam jangka masa 6 bulan yang lepas, namun saya yakin bahawa saya telah melakukan yang terbaik sekadar yang saya termampu.


Bagi saya tenaga dan masa bukan penghalang kepada saya untuk berbakti kepada rakyat namun faktor kewangan yang terhad adalah penghalang utama.


Walaubagaimana pun janji saya tetap saya kotakan, justeru itu saya berharap penduduk dikawasan saya akan dapat bersabar dan memahami situasi ini. Yakinlah bahawa kesabaran, kerjasama dan saling memahami antara satu sama lain adalah resipi perubahan yang terbaik.